Zwroty i reklamacje

Zasady zwrotów

Jeżeli zakupiony produkt nie przypadł Ci do gustu to możesz go zwrócić do 14 dni od daty dostawy zamówienia.

  • Upewnij się, że zwracany towar nie nosi żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń, a także zawiera oryginalne opakowanie oraz jest kompletny. Ważne szczególnie w przypadku zestawów kamieni. 
  • Uzupełnij formularz zwrotu, który znajdziesz na naszej stronie. Będziemy wdzięczni za dołączenie go do paczki. Jeżeli nie dysponujesz drukarką, wyślij go w wersji elektronicznej na adres: hello@highlightshop.pl
  • Nie musisz podawać przyczyny zwrotu, ale będzie to dla nas wyjątkowo cenna informacja, którą z pewnością weźmiemy pod uwagę w przyszłości.
  • Paczkę ze zwracanym produktem należy odesłać na adres:
    High Light
    ul. Szlak 21/8B
    31-161 Kraków
  • Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
  • Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zwrotów wysłanych po upływie wyznaczonego terminu oraz artykułów, których stan wskazuje na zużycie lub zniszczenie.
  • Gwarantujemy zwrot całej kwoty dokładnie tą samą metodą, która została wybrana do złożenia zamówienia. W przypadku zwrotu towaru koszt wysyłki leży po stronie klienta.

Wymiana towaru

W High Light nie oferujemy opcji wymiany towaru.

Reklamacje

Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt jest wadliwy masz prawo złożyć reklamację. Po szczegóły zapraszamy do zakładki “Regulamin sklepu”.

  • Aby reklamacja przebiegła jak najszybciej zalecamy, aby w treści reklamacji podać następujące dane:
    - Twoje dane kontaktowe;
    - Numer zamówienia;
    - Wskazanie produktu (nazwa, numer), którego reklamacja dotyczy;
    - Opis i datę stwierdzonej wady;
    - Twoje żądanie związane ze złożoną reklamacją (żądanie usunięcia wady, wymiany produktu na nowy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy sprzedaży w związku ze stwierdzoną wadą).
  • Będziemy wdzięczni za dołączenie tych informacji do paczki. Jeżeli nie dysponujesz drukarką, nic nie szkodzi, wyślij je w wersji elektronicznej na adres: hello@highlightshop.pl
  • Paczkę z reklamowanym produktem należy odesłać na adres:
    High Light
    ul. Szlak 21/8B
    31-161 Kraków
  • O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię w terminie do 14 dni od otrzymania przez nas Twojego reklamowanego produktu.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, wyślemy Ci pełnowartościowy produkt w ciągu 14 dni lub zwrócimy całą kwotę zapłaconą za towar oraz koszty przesyłki przelewem na Twój rachunek.